April 27, 2009

TIDUR ITU NIKMAT

aku mengantuk sgt... tapi aku takleh tido. mata aku taknak tutup2! siot btol ah! apesal ah? bengang plak aku. satu rumah sure da bedengkur, aku sorg je macam orang tak betul. hmph! bukan macam dah.. memang gilaa pwn!!

korang tgk eh, pukul 10 pm td aku da siap2 gosok gigi, cuci muka, wangi2 nak tido, da baring atas katil, selimut tutup muka, try tutup mata.. apa yg aku dpt? tekebil kebil mcm org bengong.

aku bangun, amek notes chemistry. nak final la katekan. so dlm hati igt nak buat baik la kan.. belajar awal2, tapi?? hampeh. satu haram pwn tak masuk otak aku nih!

pastu, aku pegey toilet, belek2 muka. hmm... pastu aku duduk dlm toilet lagi..basuh kaki, cuci tgn pakai sabun byk2, pakai nite cream..(aku tempek byk2 owh kat muka)! hahaha. semua ni sbb aku takleh tido n aku tataw nak buat ape.

pastu lagi da nak kul 11, aku try2 baju dlm almari.. sume baju lah aku try.. apa yg aku dpt? besepah alamri aku! aku bukan ape..kesian bibik aku. mesti dia kutuk2 aku dlm hati bila dia kemas nnt. kan tambah dosa dia? kesian kan.. mengundang aku nih =P

aku baring plak.. dengar lagu.. layan jiwang jap. hmmp. tak masuk gak.. aku try tutup mata.. tapi!! dengan hampanya tak blh jgk. woih, gile kentang siot mata aku! nak kene ni. tgk la. aku tak tido seminggu baru tau! masa tu sure meleleh suruh aku tido! HAHAHA. shit. aku da merepek siot.

ending.. eh belum end lagi. pastu aku belek2 fon. hehe. dapat idea. aku call reza! =) kesiann dia aku kacau. dia tgh buat keje lagi mlm2 buta ni (at least dia tak tido ade sbb munasabahkan?) tapi macam tak jln gak. sbb?

1) sbb dia mcm lagi berminat layan amek video si cici ngan bobo (kucing dia) menjilat bulu msg2!
2) sbb dia mcm byk keje je. tak patut plak aku kacau kan?
3) sbb aku rasa mmg dia tanak layan aku pwn! hahaha =P


haa. akhirnye, menatap blog la jwb nya ;D

bye korang.. aku nak tulis panjang2 lagii tapi.. aku malass. so korang terpaksa la stop baca blog aku yg sememangnye best nih ;P haha

ade rasa nak sepak aku taak?

mmuah. nite loves

No comments: